.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی: بحث کنار رفتن من شایعه است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ستاد انتخاباتي محسن رضايي، وي در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينکه ر نمي روم .در پي انتشار اخبار و شايعاتي مبني بر اين که رضايي درمناظره اش با محمود احمدي نژاد از چالش با وي پرهيز خواهد گفت: من نماينده مردمي هستم که از بداخلاقي،‌ ماجراجويي، بي برنامگي به تنگ آمده اند به اين خاطر با هيچ کس کنار نمي آيم و به نفع هيچ کس کنار نمی روم.

اين نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درادامه افزود: مردم دوست دارند با وحدت خود ريشه فقر و بيکاري و گراني را درکشور بخشکانند اين مردم در اين کشور زرخيز شايسته زندگي به دور از تنش و مشکلات اقتصادي هستند .

رضايي در ادامه اين گفتگو ذکر کرد: مردم دراين روزها لطف و بزرگواري خود را در حق من تمام کردند و به برنامه هاي من راي مثبت دارند .

نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاکيد کرد: من از مردم کشورم، علما، اقوام،‌ گروه ها، فرهيختگان، جوانان، ورزشکاران، صنعتگران و.... سپاسگزارم و موکدا مي گويم که براي ريشه کني فقر و بيکاري و گراني آمده ام.... رقيب من فقر و گراني و بيکاري است و از اين که مردم کشورم من را به خاطر برنامه هايم پذيرفته اند و به من راي مي دهند سپاسگزارم و ان شاء الله بتوانم با پشتوانه مردم با قوت دراين جايگاه به اين جغرافياي با شکوه و اين مردم عزيز خدمت کنم ..


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.4 seconds.